Hittade ett klipp om användning av iPod Touch i undervisningen. Det är ju en ganska avancerad pryl med flera olika program och inte direkt en mobiltelefon. och så har väl skolan fått köpa in dem. Men lite spännande....
Färdig lärare med jobb!
12 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar