tisdag 22 september 2009

iPod Touch

Hittade ett klipp om användning av iPod Touch i undervisningen. Det är ju en ganska avancerad pryl med flera olika program och inte direkt en mobiltelefon. och så har väl skolan fått köpa in dem. Men lite spännande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar